• banner01

NEWS

I pruduttori di trasfurmazioni di fonderie vi portanu à vede u prucessu di casting

Oghje, u fabricatore di fonderie vi purterà à vede u prucessu di casting di fusioni d'acciaio.Lasciami parlà di u prucessu generale prima: simulazione digitale - fabricazione di muffa di legnu - modellazione di fossa - fusione di l'acciaio fusu - ispezione di materiale - versazione - pulizia di colata - trattamentu termale - finitura - trasfurmazioni - consegna.Lasciami dì i dettagli.

casting

I tecnichi anu cuminciatu à verificà a fattibilità di u prucessu di casting attraversu u software di simulazione di casting CAE secondu i disegni di u cliente.Dopu avè cunfirmatu u pianu, anu mandatu à l'attellu per inizià a modellazione di fossa, è dopu a fusione di l'azzaru fusu, cuncintrau nantu à e materie prime per casting grandi castings.Oghje, a maiò parte di i scarti d'acciaio utilizati sò scarpi d'acciaio d'alta qualità, etc. A so cumpusizioni serà determinata prima durante l'acquistione, è solu i qualificati ponu esse utilizati.Avà parechji pruduttori di fonderie utilizanu u metudu di analisi spettrali, chì hà una alta precisione.Parechji pruduttori casting different steel castings sicondu i so cundizioni, certi sò azzaru di carbonu pianu pianu, castings di bassa lega, certi sò castings di precisione, etc.;a sabbia di casting usata in u molding hà dinù un impattu relativamente grande nant'à u casting, chì pò influenzà a formability di l'molding, a qualità di a superficia di casting, permeabilità di l'aria, resistenza à u calore, etc. particulari circa.A sabbia di funderia pò esse riciclata è u costu hè bassu, cusì i pruduttori l'utilizanu più.Hè necessariu di attentu à questu, perchè hè un casting in sabbia, dopu chì u casting hè cast , Hè necessariu di pulizziari a sabbia attaccata è currisponde à u moldu appropritatu (di sicuru, u moldu di legnu hè u più utilizatu per i grandi castings).Sia u prucessu hè necessariu, i pruduttori di trasfurmazioni di fonderie operanu secondu i bisogni di i clienti, è certi utilizatori solu bisognu di spazii.

piastra di mascella

Shanvim Industry (Jinhua) Co., Ltd., stabilitu in u 1991. A cumpagnia hè una impresa di casting di parti resistenti à l'usura.I prudutti principali sò e parti resistenti à l'usura, cum'è u mantellu, u liner di ciotola, a piastra di mandibula, u martellu, a barra di colpu, u mulinu di palle, etc. Materiali di ghisa di cromu mediu è altu, etc.. Pruduce principalmente è furnisce fusioni resistenti à l'usura per a minera, cimentu, materiali di custruzzione, custruzzione di infrastruttura, energia elettrica, sabbia è aggregati di ghiaia, manifattura di machini è altre industrii.

Shanvim cum'è un fornitore globale di pezzi d'usura di trituratori, producimu pezzi d'usura di trituratori di conu per diverse marche di frantumatori.Avemu più di 20 anni di storia in u campu di CRUSHER WEAR PARTS.Dapoi u 2010, avemu esportatu in America, Europa, Africa è altri paesi in u mondu.


Tempu di Postu: Nov-17-2022