• banner01

NEWS

Exhibition of CONEXPO-CON/AGG & IFPE Las Vegas Mining Machinery

A più grande mostra d'architettura di l'America di u Nordu (CONEXPO-CON/AGG) hè stata tenuta in u Centru di Cunvenzione di Los Angeles u 14 di marzu cum'è previstu.A mostra di cinque ghjorni hà riunitu cumpagnie di punta in l'industria di a custruzione di tuttu u mondu.

trituratore di pietra

 

Tempu di mostra: 14-18 di marzu di u 2023

Locu: u Centru di Cunvenzione di Las Vegas è u Festival Grounds

Cumitatu d'urganizazione: Cuntratturi Generali Associati di l'America

Ciclu di mostra: ogni trè anni

L'Esposizione Internaziunale di Macchine Mineraria di Las Vegas CONExpo hè ospitata da i Cuntratturi Generali Associati di l'America è si tenenu ogni trè anni. Innumerevoli cumpratori di l'industria prufessiunale venenu à ogni sessione.

Si riuniscenu quì per ottene più opportunità di cuuperazione è facenu a so cumpagnia à un livellu più altu attraversu l'apprendimentu di l'ultime tecnulugia. À mezu à elli, ci sò assai pruduttori è fornitori di crusher ben cunnisciuti.Anu purtatu una lista di compra: Da diverse industrii cum'è u riciclamentu di l'acqua, a minera sotterranea, a trasfurmazioni, u sviluppu di a miniera è l'esplorazione di minerali.

trituratore mobile

Shanvim Industry (Jinhua) Co., Ltd. s'impegna à furnisce soluzioni altamente rentabili chì integranu u disignu, a produzzione, l'operazione, u serviziu post-vendita è u mantenimentu di l'equipaggiu di triturazione è vagliatura, per creà più valori per i clienti.

A nostra cumpagnia hè stata impegnata in a produzzione di pezzi d'usura di trituratori per 20 anni, avemu un squadra tecnicu prufessiunale è una vasta sperienza di pruduzzione. Producemu principalmente piastre di mandibula d'acciaio di manganese, mantellu, fodera di ciotola è barre di colpu di cromu altu. Unu di i nostri vantaghji. hè chì pudemu cuncepisce apposta prudutti di risparmiu di costu chì ponu risponde à i bisogni di i clienti secondu a situazione specifica è i bisogni di i clienti. Differenti da a pratica di risparmiu di costu di certi fabricatori, insistemu à aduprà materie prime d'alta qualità per pruduce prudutti. qualità eccellente è serviziu dopu-vendita pensativu, avemu guadagnatu una bona reputazione.


Tempu di post: 23-mar-2023